Monday, July 19

"I'm going out with my mates" "Jamie, you don't have any"

Image and video hosting by TinyPic
Kuuntelin My Chemical Romancen livetaltiointia ja huusin mukana
Image and video hosting by TinyPic
Olin valveilla koko yön
Image and video hosting by TinyPic
Väsyttää mutten voi mennä nukkumaan koska äiti laittaa mun rastat paremmin sit ku se tulee kotiin
Image and video hosting by TinyPic
Menin neljältä yöllä vituslenkille, olin kävelly jotain puolitoista kilometriä ja sitten iski "Mitävittuamätäälläteen?"-elämys.
Image and video hosting by TinyPic
Leikkasin otsatukan
Image and video hosting by TinyPic
Äiti kutoi mulle säärystimet kun olin vitosluokalla. Olempa vanha. Vanhuudesta tuli mieleen että lukion kirjalistat tuli mulle ja en muista mitä aineita valitsin/mihin kursseille pääsin. Apua
Image and video hosting by TinyPic
Olen pakannut. Olen myös pakoillut pakkaamista hämmästyttävän hyvännäköisen Cedric Diggoryn kanssa (Liekehtivä pikari on varmaan joku hormoonienkäynnistyskirja koska siinä kaikki on kauniita ja ihania!)
Image and video hosting by TinyPic
Värjäsin hiukset viikko sitten, mitä kettua? Ne on jo nyt haalean oranssit?

Katoin eilen Beatiful Thingin - märsäsin
Kuuntelin Cristina Aguileran I Am kappaletta - märsäsin
lol

gone 'till sunday!

3 comments:

Anonymous said...

Hyvää nimipäiväää :)

Mari said...

Punanen väri haalistuu tosi nopeasti, se on perseestä =(

Oili said...

Anonymous, kiitos:')

M, kyllä! iha arsesta!