Sunday, July 25

Breaking hearts and alibis

I'm home. Ihan hassua että tänä aamuna tulin kotiin, ihan ko olisin ollu täällä jo kauemmin. En ole tehnyt mitään. Absolutely nuthing. Ihanaa.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
retki suomen toiselle laidalle:
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mentiin bussilla ja junalla, sai aika perse homeessa istua kun matkaa tuli 12 tuntia tehtyä
Image and video hosting by TinyPic
Matkaseuranani oli paras kamelini.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Pielinen on iso joki
Image and video hosting by TinyPic
Käytiin kesäteatterissa ku meidän kavereita oli siellä, mut olin huonoo yleisöö koska se ilma teki mulle pahaa ja mun päätä kutitti ja turhaannuin. :-D oon kauhee anteeksi
Image and video hosting by TinyPic
Torstaina piti mennä shoppaan, mutta päädyttinki puistoon hengaamaan.
Image and video hosting by TinyPic
Vaihettiin vissiin kolmesti paikkaa, kun varjo siirtyi kokoajan :-D
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Käytiin leffassa, ja sillon oli tullut jo PIMMEETÄ! Ei meil vaan tuu! Tälläki hetkellä on sellasta mukavan valosaa.
Image and video hosting by TinyPic
Viimeinen ilta vietettiin leffoja katsellen, ja päätettiin valvoa koko yö, kun meidän juna lähti jo seittemältä.
Image and video hosting by TinyPic
ja kas kummaa, 4:30 meitä oli jäljellä enään kolme :-----D
Joo ja edellisenä yönä nukuttiin 7 tuntia, että juttujen laatu oli muutenkin jo laadukasta. Naurettiin ihan hulluna joillekki jutuille esim. Tikkurillalle ;)
Image and video hosting by TinyPic
Näytän tosi rumalta ilman lävistyksiä. Oikeesti. Mulla on tällä hetkellä tappi nenässä eikä huulessa ole koruja ja oon ihan ruma. ========( Oon ollu täysin raudaton viimeksi ykstoistavuotiaana.

4 comments:

Anonymous said...

tosi nätti toi vika kuva susta :) <3

Oili said...

Anonymous, hihi kiitti! Mulla oli tosta väähän ristiriitaset tuntemukset et onks toi kiva kuva vai not. kai se sit on :--D

Anonymous said...

rrrakastan sun tekemiä videoita 8-------3

ois kiva jos sellanen ilmaantuis piakkoin taas

Oili said...

Anonymous, kiva että joku tykkää hahahh :--D
katettaan jos täällä viikolla!