Sunday, July 18

I'll swim the ocean for you, Kelsey

Musta on äärimmäisen mukavaa nukkua puhtaissa lakanoissa oikean peiton alla. Ilman että herää nihkeänä ja lakanat rullalla
Image and video hosting by TinyPic
Tykkään kuunnella 30 Seconds to Marssia ja mylviä mukana. Katoin taannoin viimeviikolla 30STM:n keikkaa Rock Am Ringistä ja aloin melkeen poraan ku ne oli jotenki niin ihania. Shannon Leto on seksikkyyden ruumiillistuma, ah.
Ja kyllä, silloin kutosluokalla(vai peräti seiska?) olin kovasti vastaan niitä ja mun mielest ne oli iha arsesta. Taisin salaa fanittaa niitä =(
Image and video hosting by TinyPic
Meri soitti mulle tänään ja olin vähän että WUT! Ehkä Bailamiitataan tässä lähiaikoina. Tutustuttiin siis kielikurssilla Torquayassä viimekesänä!
Image and video hosting by TinyPic
Lähetään tiistaina Ismon kanssa Joensuuhun. ÄÄ oon niin innoisssani ko Joensuulaiset on ihania!
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on tajuton halipula ja Hesassa ollessani teki mieli kapsahdella tuntemattomien kauloihin. Free hugs, anyone? Oon ihan kiva. Onneks mulla on toi Ismo 10 tuntia omanani >: )
Image and video hosting by TinyPic
Katoin eilen tr00blodia ku äiti laitto mulle rastoja. Vois kattoa kunnolla, koska oon nähny ekan jakson, viimeviikon jakson ja tän viikon jakson :-D Se mies siinä eilisessä jaksossa oli ihana! ♥

6 comments:

Mari said...

Oijjoi, rastat tuli takas! Aika cool, mutta spooky tuo vampyyrikuva >=)

Emmi said...

What a lady! siistit rastat :)

L▲UR▲ said...

TEAM ERIC!



...siistit tatuoinnit. :--)

Oili said...

M, tuli takkuikävä! hih kiiti!

emmm, thanks :----)

L▲UR▲, hahah juu!

Anonymous said...

ohhh nice :D hiano toi vika kuva :P oot kyllä niin ihana <3

Oili said...

Anonymous, kiitos, itsekkin oot ihana :--------)