Wednesday, May 28

Sydämesäin asuu kevät, tytöt mulle hymyilevät, aivan kuin sinut taas kohtaisin

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Laitoin kaks päivää sitten mun peuralamppuun kukkia, ja sii tuli nyt aika hipsteri. Mulla on ollut nyt parina päivänä ihan naurettavan hyvä fiilis, mutta tänään laitoin jostain syystä tekoripset silmiin ja nyt mun silmiä jomottaa ihan hirmuna. En tiedä johtuuko se auringosta vai ripsiiimasta. Varmaan molemmista. Tai ehkä siitä että mun silmään paistaa aurinko vielä aamukahdelta, jonka takia päädyn katsomaan huonoja elokuvia netflixistä.
Image and video hosting by TinyPic
Tänään tuli postista tämmöset. Taidan tehdä näistä erilisen postauksen. Vähän kyllä epäilyttää.. Nimittäin vaaleat pidennykset ja niistä sojottaa ihan näkyviä mustia hiuksia..

No comments: