Thursday, May 22

Niin me kynttilöitä laitetaan viinipulloihin taas palaamaan

Image and video hosting by TinyPic
Mun huone on nykyään ihan naurettavan valkoinen ja aneeminen. Mulla on vähän ikävä mun kaheleita oransseja seiniä, joita tosin vihasin.
Image and video hosting by TinyPic
Lupasin lähettää Barceloonasta kortteja. Ostin neljä korttia, mutta lähettäminen kävi ylitsepääsemättömäksi(laiskuus........). Yksi päätyi jääkaapin oveen, toiset kolme voisin laittaa seinälle jos löydän jostain sinitarraa.
Image and video hosting by TinyPic
Mun pitäis taas ajaa pää, mutten taida tänäänkään jaksaa. Haluaisin muutenkin tukkaan jotain uutta kivaa. Vaaleanvioletti tai vaaleanpunainen tai mikä tahansa pastilliväri - joka kuluisi taas vaaleaksi, houkuttelis.
Image and video hosting by TinyPic
Mulla loppu taas eilen työt. Eilen hinkattiin lattiaa sellasella voimalla että mun kädessä on hirvee rakko.  Lakkasin kynnet. Pitäis pohtia mitäs sitä tekis kesällä. Ehkä meen huomenna käymään kirpputorilla.

No comments: