Monday, November 19

Siellä mun sieluni nukkui pois

Image and video hosting by TinyPic
Wilmassa lukee et mulla on 78 kurssia. Tosin se muuttuu 76 mutta se tarkoittaa kuitenkin että 75 rikki oh yee! (tai okei, ens jaksossa..) Kirjotusten viralliset tuloksetkin sitten tuli englanti E, ruotsi C ja historia B. Eli kaikki tuli samana ku lähtiki. Historian B tuntu kyllä ku olis lätkästy poskelle niin että hampaat irtoo. No onhan tässä onneks kevät aikaa korottaa! Oikeastaan halusinkin just kirjottaa syksyllä suht monta just sen takia että pääsee kaikki pakolliset läpi ja saa korottaa jos siltä tuntuu.
Image and video hosting by TinyPic
Käytiin torstaina abipäivillä Oulun yliopistossa. Jumahdin koko päiväksi humanistisen tiedekunnan esittelyille, vaikka mua ei oikeestaan kiinnostanut kuin puolet aiheista. Kirjallisuus alko kiinnostaa yhä enemmän, jopa niin paljon että vois harkita lähteen lukemaan. Ja Ouluun! No, täytyy kattella ja pohtia. Toisaalta, tänään rustatessani(onko toi ees sana? mun piti googlata riiskeeraaminen, jolloin tajusin että se on vaarantamisen synonyymi..) äikän esseetä tuntu vähän epätoivoselta koko touhu. ehkä ei sitten.
Image and video hosting by TinyPic
Tuntuu edelleen että oon vähän hukassa. Tiedän että sanon tätä todella usein, mutta ihan 4 realz. En tiedä mitä hittoo mun pitäis tehdä. Tuntuu että muut on paljon järkevimpiä etcetcetc. ja mä vaan rullaan paikallani. Kokoajan miettii että saako töitä jos lähtee opiskelemaan sitä mitä haluaa, mutta toisaalta eikö tässä eletä itsensä vuoksi? Täytysihän elämässä olla jotain muutakin kuin pelkkää sahanpurua. Oma persoonallisuuskin alkaa tuntua kasalta paskaa ja mietin välillä miten mun elämässä ees on ihmisiä.
Image and video hosting by TinyPic
Elämäni ainoa pelastus.

Hmmmmm aina välillä sitä miettii miks kirjottelen näitä asioita nettiin kaikille nähtäväksi.. Vaikka ihan sen takia että voidaan huomata että Homo Sapiens on tosi tyhmä lajike. Hu0HHH Oili oot hirvee draama queen

4 comments:

L▲UR▲ said...

Mäkin niiiiiin haluaisin opiskelemaan kirjallisuutta, mutta Oulu ei kyllä silleen kiinnosta ja tykkäisin opiskella ehkä jopa enkuksi...

Oili said...

L▲UR▲, niiiiin aaa! voihan sitä kai opiskella muuallakin kuin oulussa(ehkä? kyllä ainakin opo sanoi et voi) ja enkuksi ai ja voi niin mäkin!

Anonymous said...

Join the club sister C! T. IP

Oili said...

IP-osoite, oot outo brother