Wednesday, November 21

BO-BO-BONFIRE

Image and video hosting by TinyPic
En ymmärrä miten kellään muulla talvi ei vaikuta kuviin, ja sit meikä joutuu aina etsimään talon valoisinta paikkaa! Mutta olohuoneen loisteputki on vähä huono, mun huone nyt on joku pimeyden luola ja melkeimpä kaikkialla lamput on iha ihmeellisissä paikoissa enkä omista kolmijalkaa..
Image and video hosting by TinyPic
Ihan outoa että toisiks viimenen koeviikko alkaa. MEEK. Mulla on tosin huomenna ja ylihuomenna kaupunkiajo. Joten MEEKx2
Image and video hosting by TinyPic
Kevyttä iltalukemista jota en varmaa ees jaksa lukea ku mä oon tyhmä. Ihmiset on pelottavia
Image and video hosting by TinyPic
Menetin kaiken itsehillinnän kiiressä ja nälkäisenä Oulun anttilassa. Oli pakko saada. Otsin kyllä joululahjojakin. Mulla on kohta synttärit..
Image and video hosting by TinyPic
Laitoin korvikset fantsusti. Kahdet uudet oikealla laidalla. Ostin myös kahdet muut, mutta toiset oli mustat eikä näkyny seinän kanssa ja toisia en löytänyt.

2 comments:

Kummistus said...

Ei hitto toi ketju noille koruille on kätevä. Oon ite ettiny jotaki järkevää ratkasua kaikille rimpsuille ja rumpsuille, mut en vaa oo keksiny mitään. Aurinkolasit, kaula- ja käsikorut ja korvakorut pitäs saaja jotenki fiksusti, ettei ne vaa olis missää yli isossa kasassa. :D

Oili said...

Kummistus, mulaki on kaikki muut jossain laatikoissa tuhannen solmuissa oottamassa parempaa sijaintia! tulis varmaan käytettyäkin enemmän jos olis jotenki kätevästi :D