Wednesday, August 8

Minä en ole sellainen joka pahankin karkoittaa

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Todellisuus alkaa iskeä kohti kasvoja: ulkona on pimeää, koulu alkaa ensviikolla(alkaahan? mulla ei oo mitään käsistystä.. Wilma ei oo päivittyny eikä kirjalistat oo ees tullu!!!11), en tunne enään mun varpaita, kirjotuksiin on vaan vähän aikaa ja im going slighty mad. Tänään en oo taaskaan jaksanut tehdä mitään, vaan lähinnä kulkenut Clash of Kings kourassa ja laahustellut eteenpäin. Imuroin. Ja vaihdoin lakanat.

2 comments:

Anonymous said...

Halusin vain sanoa, että tykkään blogistasi.

Ja ihanat unisiepparit<3 mistä olet noin monta hamstrannu?

Oili said...

Anonymous, kiitos! mäkin tykkään että koemmntoit heheh :--D

Oon ostanu noista osan matkan varrelta mistä sattuu ja osan oon tehny itse