Friday, August 3

All around the world, people want to be loved

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Sain viimein tehtyä mun tukalle jotain!! Vaalensin ja länttäsin hopeashamppoota ja sinistä väriä päähän - tuloksena blondi turkooseilla laikuilla heheh :--D Leikkasin myös latvoja ja kerroksia, aivan jäätävä kasa karvaa irtos päästä! Oon hampaat irveessä leikkauttanu aina jonku sentin kampaajalla, mutta nyt tajusin ettei toi mun entinen hiusmalli oo kyllä yhtään hyvä.
Image and video hosting by TinyPic
Vaihdoin lakanat. Mulla on nyt 101 dalmatialaista lakanat. Hehehe
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Kävin kirjastossa. Mua melkein hävettää että oon lukenu koko kesänä ehkä kolme kirjaa! Pitäis ryhdistyy muttei sitä jaksa aina olla niin saatanan tehokas. (Eilen istuin kaks tuntia sängyllä pohtien että pitäiskö tehä jotain. En tehnyt mitään)
Image and video hosting by TinyPic
Mun mielestä sodat on ihan sikamielenkiintosia. On omituista ajatella, että esimerkiksi 1. maailmansotaa pidettiin melkein välttämättömänä että maailmaan saatas jotain tolkkua taas. On ihan outoa ajatella että nyt alkais 3. maailmansota. Ei kestäis kauan ku atomipommit vaan posahtelis..
Image and video hosting by TinyPic
Okei nyt lopetan syvällisen ajattelun ja jatkan Justin Bieberin kuuntelua xoxoxo.

ps. sanokaa jotain hyviä biisejä ja bändejä, haluan valaistua!

6 comments:

Anonymous said...

oili miksi olet noin kaunis ja miksi hiuksesi ovat noin täydelliset ja miksi ihosi näyttää noin virheettömältä ja miksi olet vain niin uskomattoman upea ja ihailtava?? >:D

Wilma said...

8tracks.com
^ toi on mun feivörit musasivu, siellä voi kuunnella muiden tekemiä playlistejä joilta löytää helposti uutta musaa! Kirjota hakusanaksi mitä vaan niin saat heti jotain fiilikseen sopivaa musiikkia. Ah!

Oon nyt muuten Doctor Whon kolmannessa seasonissa, ja jokaisen Harry Potter referenssin kohdalla hihkun kuin pikkuorava.

p.s. tee joku tukkakuvakollaasi josta näkyis noita sun hienoja kampauksia!

Anonymous said...

Mitä toi kynsilakka on tossa ekassa kuvassa? Näyttää tosi kivalta!

Oili said...

Anonymous, ooh kiitos! mutta käytän aika paljon meikkiä ja hiuslakkaa.. >:---)

Wilma, oooh taytyy käydä kattoon toi sivu, kiitos! Ja tukkakollaasia vois joskus väsäillä(mutta oon niin huono teknologian kanssa!!) ja EXPELLIARMUS!! :3

Anonymous, H&M:n jotain violettia, tarran olin repiny pullosta irti.. Mutta jotain violettia! :--D

Arutte said...

haastetta pukkaa !

www.only-fluffy-dreams.blogspot.com

Oili said...

Arutte, ooo kiitos! :--)