Saturday, October 1

Galtsukallup koska mulla ei oo enään galtsua

Image and video hosting by TinyPic
Milloin nautit elämästä? - Sillon kun tuntuu että mitään ei voi lannistaa, kuuntelee hyvää musiikkia ja tanssii. Kun on sellasten ihmisten seurassa jossa on vaan yksinkertaisesti kivaa eikä oo kiire mihinkään.
Pelkäätkö rakastua? - Pelkään sitä, että jään siihen ihmiseen jumiin ja suunnileen en pysty elään ilman, hyi en ikinä haluu rakastuu
Satuttaako rakkaus? - Ei mun mielestä rakkaus voi satuttaa, se jota rakastaa voi
Mikä on pahin pelkosi? - Se että jäisin tänne, asuntolainan, kolmen lapsen ja miehen kera.
Image and video hosting by TinyPic
Milloin viimeksi itkit? - Torstaina ku katoin Housee
Oletko koskaan itkenyt ihastuksesi vuoksi? - Aijai ne kaikki nuoruusajan kyyneleet
Oletko ollut koskaan mustasukkainen? - No eiköhän kaikki :-D
Onko kukaan sanonut sinulle päin naamaa "rakastan sinua" ? - On.
Entä oletko sinä? - No ofc mai horse
Milloin olit onnellisempi kuin koskaan ennen? - kevät 2009
Onko sinulle omistettu kappaletta? - Musta on kirjotettu biisi!!!11
Minkä kappaleen aikana voisit ruveta itkemään? - Tartteeks mun edes mainita et iken ihan hirveesti.. Mut vaikka esimerkiksi Oliver Boyd & Remebralls - End of an Era, Queen - Who wants to live forever, Papa Roach - Forever
Haluaisitko olla jonkun tietyn lähellä juuri nyt? - ei mul mitään pakottavaa tarvettaa oo, mu mulla on tuiskuyyppei ikävä
Itketkö usein? - naisten hommia tollaset
Image and video hosting by TinyPic
Oletko herkkä ihminen? - Vaikka mä saatan vollottaa ihan järkyttävästi, on mulla oikeesti aika kova kuori
Miltä ihastuminen tuntuu? - kyllä se ihan kivalt tuntuu
Muistatko kenestä pidit viime vuonna tähän aikaan? - ei mitään käsitystä
Ketä mietit viimeisenä ennen kuin nukahdat? - Kapteeni Jack Hartness
Entä ensimmäisenä herätessäsi? - Miksi kukaan ajattelis ketää aamuisin? Mä ajatlen vaan sitä että pitääpäs tässä nyt nousta. Gosh ihmiset o outoi

2 comments:

Anonymous said...

HNG SAMIS!!1 itkin aivan _helvetisti_ sille housen jaksolle

Oili said...

Anonymous, wilson oli niin reppana ;______________;