Thursday, September 29

puppasukka

Image and video hosting by TinyPic
Mitä elämään kuuluu? Koulua, kokeita jippijai. Eilen oli maantieto ja mä vaan jotain selitelin siinä jostai tiheesti asuituista alueista(jotka mun mukaan oli melkein kaikki aasiassa, heheheheheh)
Image and video hosting by TinyPic
Meil on ensviikol koulukuvaus ja mulla on metrin juurikasvu enkä haluis värjättä näit ku suunnittelen kampaajalle menoa. D:
Image and video hosting by TinyPic
aamul oli metka taivas. oli myös aika metka matikankoe jossa oli mieskuoro humisevat huojujat vai mitkä ne oli

7 comments:

Anonymous said...

Heissan, oli vaan pakko tulla ilmoittamaan, että olet yksi mun lempibloggareista ja yksi kauneimmista myös. Ei mulla muuta, hyvää koeviikon jatkoa ! < 3

Anonymous said...

Humisevia huojujia. <3333333

Anonymous said...

änngh oot niin sulonen D:

Oili said...

Anonymous, awww kiitos pupuli :3

Anonymous, heheh mä meinasin ihan äääneen nauraa siinä vaiheessa :_D

Anonymous, änggh kiitos :---)

Anonymous said...

Haha, i feel your pain sister, mä oisin varmaan reBsahtanut siellä kaiken matikkakansan keskellä.. :'')

-tebbbbbbbbo

Oili said...

tebu, hehe ne olis varmaan kattonu pahasti, eli näin Ö_________ö

Anonymous said...

Nojoo ehkä mut mä oon tottunu siihen kun mulla on tapana repeillä vähän erikoisemmissa kohdissa.. :---)


-tebukka