Monday, September 12

Unosia ja Unelmia

Mä näin tässä yhenä kuumehoureisena yönä sellaista unta että mulla oli lemmikkiporo jolla ratsasin koulusta kotiin. Mä en ees tykkää poroista..
Image and video hosting by TinyPic
Oon kehittänyt tälläisen liikeidean, että perustan elokuvateatterin ja katon siel mitä haluan. Lippuja voi ostaa. Ei kauhee tää kuulostaa tyhmältä kirjotettuna!
Pitäisin siel LotR-maratooneja ja Potter-maratooneja ja sit katottais siel Gleetä ja laulaisin mukana(oonk mä ainoo joka nykyään laulaa aina mukana..)
Image and video hosting by TinyPic
Äsken tein tuossa kaksi tuntia läksyjä ja matikka. matikka. diskriminattifunkion kuvaja ei ole sama kun funktion kuvaja!! Minimi ja maksimiarvot ai kijai.

Mul pyörii piirrettylaulut pääs. Mä en oo vielkää nähny sitä Leijonakunkkuu.

5 comments:

Taija-Tiia said...
This comment has been removed by the author.
Taija-Tiia said...

mää tulisin mielelläni kattomaa Lotr-putkia ja pottereita :'D kelpaa!

Oili said...

Frantic, teretulemast! :--)

L▲UR▲ said...

Tulisin todellakin kattomaan Gleetä, vaikka kylhän ne Potteritkin kelpais.

Mut olis toisaalta tosi siistiä pitää jotain Glee-karaokejuttuja.

Oili said...

L▲UR▲, mä en ikinä mihinkää karaokee uskaltais, mä vaan ulisen!