Friday, September 16

itq

Image and video hosting by TinyPic
Margh tämän jakson viimeinen normaali viikko ja huh ompas ollu työntäyteistä.
Image and video hosting by TinyPic
Jokapäivä sanakoe, tänään eurooppakoe(joka meni ihan päin pyllyä..), uskonnon tutkielma ja maanietoon poverpoint-esitys ei luoja. Kun on perusluonteeltaan laiska paska ni hyvin menee lukio
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Rovaniemen ostoksia, Meinasin ostaa yhen neulehupparin, mut se makso 50 euroo joten no wayImage and video hosting by TinyPic
sain myös nää kiinasta ja enhän mä näiä viel oo ees kerenny kuunnella.

Mut hei onneks nukuin tänään pommiin. Näin unia et mummot tunkeutu mun asuntoon ja sit aloin hakkaan niit paistinpannulla.

5 comments:

Petra said...

Mullakin oli pienenä Harry Potter -värityskirja. :3

L▲UR▲ said...

Ookko kattonu Tanglediä viime aikoina?

Ja mulla oli (on vieläkin jossain) HP värityskirja, jonka välissä oli joku sellanen hologrammisivu...

Oili said...

Petra, :3

L▲UR▲, ajattelin itteki tangledia, mutta oon nähny sen vaan kerran joku upol vuotta site! D:

Anonymous said...

HOO muistan ku katoin joskus tota värityskirjaa jossain kaupas mut en ostanu. :<

Miks mä en voi nähdä noin rakentavia unia kun mun pitäis koulutehtävänä kirjottaa joku uni ylös... Mä nään vaan ihan tylsii unii. :<<<<<<




Tebe

Oili said...

Tebe, mua harmittaa ku väritin yhen kuvan väärin q luulin et harsal on koulukaapu, mu se oliki huispauskaaupu, nnisk! =(