Monday, April 25

Just Fanta sea

Image and video hosting by TinyPic
Kuten aina, kuvittelen että saisin asioita tehdyksi lomalla tai viikonloppuna. Yleensä niin ei kumminkaan ikinä käy, ja syön vaan jäätelöä ja luen fanfictiota.
Image and video hosting by TinyPic
Mutta tänään olin reipas ja nousin sängystä kahelta, koska luin kuuteen asti yhtä Dronfikkiä ja en millään meinannu saada unta.
Image and video hosting by TinyPic
Niin ja sitten ryhdistäydyin ja kirjotin mun runokansion melkein loppuun! Vielä yks tehtävä eikä mulla oo hajuakaan et mitä kirjotan.
Image and video hosting by TinyPic
Omg ja nyt DH2:seen on vain jotaki 80 päivää(suomessa kai 78 sit?). HHNGHGHGHG EI OLLA VALMIS.

2 comments:

Unknown said...

heh, mä oon päättänyt, etten mee katsoon DH2'sta heti kun se tulee vaan odotan, että oon valmis ja meen vasta sitten.

Oili said...

Reetta, hyvä idea! :--D tosin mulla kävis niin että kattosin sen varmaan vasta ensvuonna sitten..