Monday, April 4

jakla skit

Kotiuduin tänään leiriltä. Silmät punaset, koko keho ihan runneltuna ja mieli pirteänä!! Mun mielestä oli ihanaa että molemmat pajat kesti lähemmäs kuus tuntia, että pysty oikeasti keskittymään siihen tekemiseen. Ohjaajat oli myös muksia, ja ensimmäistä kertaa niitten kanssa olin ite ainaki tekemässä. Mulla oli molemmissa pajoissa sellanen että tehtiin oma "kässärijuonibLAA" ja sen pohjalta sitten tehtiin esitys. Toinen oli teatteria ja toinen varjoteatteria.
Image and video hosting by TinyPic
[otin koko leirillä _kolme_ kuvaa, joten nauttikaa mun naamasta]

Univelkaa tuli hankittua taas mukavasti. Nukun tosi huonosti lattialla, ja sit mun patja oli kova ja oli kylmä ja kuuma ja kaikki huonosti!!11 Viimesen yön nukuin tosin hyvin, koska päästiin pehmopatjoille.

Univelan kalastelun ja teatterin ohella meillä oli myös disco, jossa lähinnä tanssittiin ugalabugalamusiikin ja kurkkulaulun tahtiin! Ugalabugalamusiiikki oli parastaaiaiai.

Huomenna mulla on Ruotsinkoe ja lähden nyt kuittailemaan univelkoja!

2 comments:

Sanni said...

En voinu olla hajoamatta ugalabugalamusiikille, onko musta tehty kappaleitakin ? D=

t. edelleen se demin UGALABUGALA

Oili said...

Sanni, maineesi leviää maailmanlaajuisesti! :--------)