Wednesday, March 30

Let me kiss it better

Image and video hosting by TinyPic
Jos joku miettii tulevien lapsien nimiä, niin mä mietin tulevien kissojen nimiä. Magda ja Trinity <3
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on hirmu säälittävä kirjahylly, koska en tykkää ees puolestakaan niistä kirjoista jotka omistan ja lainaan aina kaikki kirjastosta. Ja ei, mulla ei ole ku kaks Potteria mut mulla on Taru Sormusten Herrat, jota en oo vielä ees lukenu loppuun (vaikka alotin lokakuussa!)
Image and video hosting by TinyPic
Tänään käytin maman kanssa aika extempore Haaparannassa ja Torniossa. Ajettiin Ruotsin puolella vähän matkaa, ja Ruotsis oli kivoi taloi!

Huomenna viimenen koulupäivä tätä jaksoa ennen koeviikkoa! Aion lukea intensiivisesti, että viikonloppuna saa rauhassa taidehomoilla! Eli mulla on neljän päivän leiri tääl miun hoodeil ja sit mul alkaa kolmen päivän koeviikko. Jei!

2 comments:

Petra said...

Siis joo, Ruotsin talot on kyllä ihan rakkaus!

Oili said...

Petra, ne ovat! :33