Wednesday, December 29

WH0 C4R35 B4BY

En tajua itteeni. Eilen makasin kolme tuntia lattialla kynttilänvalossa ja luin itsekseni ääneen. Sitte mie nousin ylös ja pelasin neljä tuntia Plant vs. Zombiesia. WTF.
Image and video hosting by TinyPic
Huomaan välillä olevani ihan hukassa- omassa elämässä, itsessäni, tässä maailmassa.
Ihan ku en kuuluis mihinkään.
Image and video hosting by TinyPic
Ja maanantaiyönä katoin kaikki Matrixit putkeen ja olin kokoajan tälleen >:OOO
Se eka oli ihan vitu hyvä mut ne kaks seuraavaaa.. joo. Se Smith oli ELROND..

Mulla o hiusdilemma
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mua on jo tovin himottanu värjätä tukka ruskeeksi, mutta en mä taas tiedä
Sydäntä särkee ku olin ennen noin hyvännäköne >:(

2 comments:

Saara said...

Plants vs. Zombies = ♥♥♥ !!! 8)

Oili said...

Saara, niimpä! <3