Thursday, December 30

vetävä tsriblula

Image and video hosting by TinyPic
Laitoin eilen takut ja mä diggaan niist iha sikana.Otin tän kuvan vähän vaille kymmenen, että päätelkää vireystaso
Image and video hosting by TinyPic
Tosin näillä rastoilla on instant-vaikutus. Minua heti eilen luultiin crackinkäyttäjäksi ja kokoajan kysytiin et oonks pilves. Mä vaan kuuntelin Bass down lowia ja Like a G6:siä. Reivasin jonku papparaisen kaa.

Mulla oli taas aika mielenkiintonen yö :--D Äsken nukahdin automatkalla. Koittais ny et pysyis iltaan asti hereil.

ps. Minun objekti hajos. Kamera tippu pöydältä ja objektin automaattitarkennus ei toimi eikä se muutenkaan pyöri. AAAAAAAA täytyy ottaa selviksi onko tossa vielä vakuutus.. Hope so.

pps. oon honannu et mun otsikot on nykyään sangen omituisia

3 comments:

hellin karoliina said...

sun otsikot on just parhaita<3

Sanni said...

Sä oot kyllä niin tajuttoman söppeli 8D (johtuukohan siitä että minäkin demitin ennen......) mutta oikeasti ku sun jutut on just parhaita ja sillee ( ------- : ja nuo takut soppii tositosi hyvin hihi

Oili said...

Karo, jee!<3

sANNI, hihi kiitos :--------------)