Wednesday, December 1

HOLLA AT YO GURL

Ikinä en oo stressanu ja kärtyny näin paljon. Vittu että vihaan lukiota välillä. Välillä toivoisin että olisin menny autolinjalle ja eläisin sossun kassalla.
Image and video hosting by TinyPic
Minun biologian essee meni ihan päin hevonkuusta :--_DD Selitin siinä jotain australian jäniksistä.... toivon vaan että menee läpi. Olin fysiikastaki paljon luottavaisempi
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
tatuointi-ideoita joita ei tulla toteuttamaan. tässä muodossa ;)
Image and video hosting by TinyPic
oompa ollu rebel trololol
Image and video hosting by TinyPic
Mutta nyt mun koeviikko on ohi! Lähettiin saksakokeesta liian aikasin ja äikänopettaja alko vaahtoon mulle että kiitos ihan simosti

4 comments:

Anonymous said...

kyllä se on niin että lukiolaiset ja opiskelijat elää sossun kassalla, katos kun ammattikoululaiset pääsee suoraan harjottaan ammattia :-)
itsekin kyllä lukiolainen!

Anonymous said...

Haha meinasin sanoa samaa kuin ylempi. Mukavaa tajuta se nyt kolmosella,hehs:) Mutta joo,en mä amikseen menisi siltkään,vaikka maksettais! Tiedän kyllä tuon tunteen, oon tuskaillut lukion kanssa nyt melkein tän 3 vuotta, ja sitten kun sen valkolakin päähäni saan ni en voisi olla itsestäni ylpeämpi että siedin tätä paskaa ja sitten se on ohi. Joten koita jaksaa,kyllä se loppuu vielä joku kaunis päivä;) Ja sitten eikun jatkamaan opintoja ellei halua SIWA:n kassalle;D Wuhu.

L▲UR▲ said...

Oon miettiny Potter-tatuointeja ihan hulluna viimeaikoina. xD

Tosta silmästä tulee mieleen kreivi Olaf, jos tiiät Surkeiden sattumusten sarjan... :D

Oili said...

Anonymous, no niinhän se on! D--:

Anonymous, haha tulis valkolakki joskus, ehkä vuonna 2015 ;)

L▲UR▲, mä olen miettiny myös "Draco dormiens nunquam titillandus" lausetta, oon nörde! Ja olin ihan unohtanu että sillä Olafilla oli nilkassa silmä!