Friday, November 26

Ärsyttää

Tämä postaus sisältää paljon kirosanoja

Lukio, koeviikko, historian opettaja, ruotsi, fakta että datailessa perC tulee kipeeks,en osaa enään meikata, se että oikeasti kuuntelen täällä jotain rokki-ikivihreitä, näytän ihan facking idiootilta lyhyillä hiuksilla
Image and video hosting by TinyPic
failaan kaikki kokeet,, mun kone on ihan mähmässä(:---D, kukaa rakkauspoika(paitsi ismo) ei rakasta mua, mun hampaassa on reikä enkä vitussa haluu hammaslääkäriin, se että oon oikeesti ihan vitu tylsä vaikka hengaan kotona sininen peruukki päässä, oikeesti oon ihan vitu nolo
Image and video hosting by TinyPic
se ettei mulla ole karvalakkia eikä mulla ole rahaa, se että muistin just että Twisted Sisterin laulajalla oli iha sikamakee tukka aikoinaa, kuuntelen niinku oikeesti sweet home alabamaa, nää mun postaukset on iha älyvapaita

en vissiin osaa hymyillä muuten ku tollasta hyperakward-hymyy, mun silmii kutittaa, mun huonees on kylmä, se teen keksi nyt yhtää mitään, ärsytää että DH:ssa Dobbyn silmät on siniset eikä ne oo enään tennispallon kokoset, toi tarkastele blogia teksti on iha saatana ärsyttävä, JONATHAN FROM SPOTIFY HILJAA!!!11
Image and video hosting by TinyPic
se että kuuntelen nykyään jotain Miley Curystä ihan fiiliksis, mun nenäkoru on kokoajna iha vino, vituttaa jo tää mun rautanaama iha urakalla, se et mullon kaikkii tuntemattomia facebookissa kaverina mutta yhtä pappaa en mitenkään voinut hyväksyä
Image and video hosting by TinyPic
HGHFFGGNGHNNG!! Mulla on tosiaan biologian koe maananataina ja se alue on ihan vitun iso enkä jaksa lukee

3 comments:

Anonymous said...

haha, oot paras!

t. martsa

Anonymous said...

samat fiilarit, viduddaaaa koeviikot on saatanasta

Oili said...

martsa, haha :---D

Anonymous, niimpä! argh!