Friday, October 22

Minulle sinä tulet aina olemaan Pikkinen Dippidipsi

Mulla on loma, eiku siis mitä? Oon ollu lomalla viikon, eikä tunnu oikein ees lomalta :--D Oon vaan nukkunu, dataillu ja kattonu leffoja. Oikeastaan en kaipaakkaan mitään muuta. Ihan hyvä näin!
Image and video hosting by TinyPic
Haluun lisää tatujointeja aaaaaaaaaaaaaaaaa! Mutta en oikein tiä mitä ja se vähän vaikeuttaa asiaa.. Oon ajatellu timantteja ranteeseen mutta sitte taas blöö ehkä jonku tekstin tai ankkurin
Image and video hosting by TinyPic
Jatkan tällä teemalla. Katoin Noidan Oppipojan pari päivää sitten ja Nicolas Cage on kuumaa kamaaa! Voisin kotiuttaa. Vaikka se on aika vanha....... (46=ikäloppu)
Ja eilen katoin My Summer of Loven ja itkin taas ihan kamalasti. Ja on se Emily Bluntkin ihana!

En tajua mun logiikkaa, aloin lukemaan Feeniksin kiltaa, mutta mulla ei muka ole aikaa kattoa sitä leffaa :--D

2 comments:

Anonymous said...

Sä oot joskus sanonu mulle että otat vielä koko kehon täyteen ankkureita, sitä ootellessa! : )

-Noarvaakukamursutin

Oili said...

Anonymous, no niihän se piti mennä sillon :---------D