Saturday, October 23

did you know a dementor is like PMS, sucks out all the happiness, you eat chocolate and makes everything better.

Minun piti tehä äsken jotaki mutta unohtu. Pitiköhän minun laittaa musiikkkia vai tehä jotaki muuta hektistä :--o
Image and video hosting by TinyPic
Eilen minun piti katto Kuninkaan Paluu, Titanic, Feeniksin kilta ja Puoliverinen prinssi. No arvatkaa miten kävi - roikuin koko illan omeglessa.. Kohdalleni tuli joku poikajengi ja yks niistä päätti kertoa tarinan prinssi albertista :-D
Image and video hosting by TinyPic
Silitä mun takatukkaa ja sano mua MacGyveriks

pst. värjäsin hiukset

4 comments:

Peps said...

Eikö sulle tuu leffayliannostus jos katot noin monta elokuvaa päivässä?:D Mul ainaki sit elokuvien kattomisen jälkeen menee lopulta sekasin ne juonet keskenään.

Anonymous said...

Pakko tulla nyt ilmoittamaan itsestäni, ja siitä että tyksin sun blogista sekä sun ulkonäöstä paljon, sä vaan olet niin persoonallisella tavalla niin kaunis ♥

Eipäs tässä muuta, syksynjatkoja :D
-pahakurki

Anonymous said...

Omegleon jännä

Oili said...

Peps, mun ennätys taitaa olla seittemän leffaa yhen päivän aikana :--D

Anonymous, aww kiitos! :-)

Anonymous, on se!