Tuesday, October 26

If this is what we've got, then what we've got is gold

Minusta nyt tuntuu että voisin vähän kirjottaa.

Aloin eilen fysiikantunnilla melkein itkemään, koska en tajunnut yhtään mitään. Tuijotin vaan niitä numeroita ja mietin että mitäköhän vittua. Tänään opin laskemaan keskinopeuden ja olen niin ylpeä itsestäni :')
Muutenki tuo lukio on alkanu lähtey rullaamaan, oikeastaan aika mukavasti. Ensimmäistä kertaa elämässäni on sellanen tunne että osaan ruotsia, eikä mikään tunnu niin hirvittävän vaikealta. Tuntuu että historiasta vois vaikka saada paremman numeron ku kutosen. Vaikka se kyllä oli seiska todistuksessa, vaikken ikinä tee mitään tunneilla ja inhoon sitä meidän opettajaa :--D
Image and video hosting by TinyPic
En tiä vaikuttiko tuo syysloma minuun tälläsellä motivaatiopuuskalla vai mistä tämä johtuu. Muutenki mulla on aika onnellinen olo, vaikkei ole sellasta syytä. Ehkä tää onnellisuus johtuu siitä et kuuntelen James Blunttia ja äää.
Toki olen edelleen rakkaudenkipeä, ja viimeöisissä unissakin seurustelin. Mutta se ei mennyt edes unessa hyvin :-D Olen ihan onnellinen ilman poika/tyttöystävää ja jotenki niin.
Image and video hosting by TinyPic
Mua tietenki kyllä ahistaa tulevaisuus, koska mulla ei ole pienintäkään hajua mitä haluan elämältä. Toki haluaisin onnea, ihania ihmisiä ympärille ja jonku uuden paikan. Mulla on jo muutaman vuoden ollu sellanen kutina, ettei Suomi ole minun koti. Mulla on jonkinäköinen sitoutumiskammo, että haluaisin kiertää maailmaa mahollisimman paljon jäämättä mihinkään. Tai sit jumitan täällä loppuelämni ja musta tulee katkera mummo joka pahoittaa mielensä kaikesta!
Image and video hosting by TinyPic
Eilen ku kävin patun kanssa lenkillä, joku lapsi kysy multa miksi mulla on neuloja huulessa. Toinen osasi korjata että ne on korvakoruja! :-D
No on ne lapset aika söpöjä. Olen pehmennyt :----------D


jaan kanssanne vielä onnellisuusbiisin ja nyt lähden nukkumaan, katsotaan jatkuuko tämä mieli vielä huomenna !

5 comments:

Anonymous said...

tykkään sun blogista ihan älyttömästi <3

Johanna said...

toi James Bluntin kappale on niin hyvä <3 on toi soittarinaki :))ni ja oot nii söppänä etten kestä <3

Oili said...

Anonymous, kiitos <3

Johanna, älyttömän piristävä! j kiitos :----)

Anonymous said...

Oivoi James Blunt on niin piristävä hemmo ja muutenkin miau musiikkia tekee. <3 Mun kone lagaa isolla ällälllä mut oliks biisi kentiäs Stay the Night? ; ) Son nami.

HOO Oilin lapsiviha alkaa hälvetä ja se on paljon se. : D

T: namusetä. ;''D

Oili said...

Anonymous, hah joo stay the nigth!

..se on palaamassa >:))))))))