Wednesday, October 27

huomenna on kiva päivä

No okei se eilisiltainen motivaatioaalto vähän laantu tänään. Väsytti niiiiiiin paljon ja kaks tuntia jotain evoluutioplöötä hidasti mun aivoja
Image and video
<br />Lumi on tullut meidän luo. Ja se lähde pois. Hushus, mene jo!
<br /><a href=Image and video hosting by TinyPic
Koska olen taidehomo luen runoja ja juon teetä. Alan kohta lisäämään teeheni tyrmäystippoja ja alan kirjottaan traagisia tekstejä. Oikeasti olisin halunnu Rimbaudia mutta eihän sitä meillä ollut
Image and video hosting by TinyPic
Mun mami on ollu kaks viikkoa Afrikassa ja mulle oli tullut ihan ikävä sitä! Se tuli tänään kotii, jee!
Image and video hosting by TinyPic
Toinen jee-asia, meillä jatkuu Outogurumainen toiminta jeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Mulla on ollu sitä niiin ikävä! Parin viikonpäästä Improtyöpja jossa on Teatteria, tanssia, liikettä,
ääntä, runoa, kuvaa! Kuka lähtee minun megeen?
Image and video hosting by TinyPic
Mama toi mulle kenkät Afrikasta. Ja sellasen kivan korun. Ja sit kilpikonnan. Jee

No comments: