Thursday, September 9

Too much sugar will rot your soul

Image and video hosting by TinyPic
aamulla oli niin paljon sumua että ihan ko olis ollu siinä Village-elokuvassa! Siinä missä ne pomppii sellaset keltaset kaavut päällä ja jotaki siinä tapahtu. En ole ihan varma olenko edes nähnyt sitä. damn
Image and video hosting by TinyPic
Mulla oli tänään kivat vaatteet. Parempaa kuvaa en tarjoa. ha ha ha
Ostin niittejä, ja meinasin laittaa niitä tuohon kaulukseenwhatevör, mutta ei menny nahasta läpi byy
Image and video hosting by TinyPic
mau oon aika bambi. Mulla on aukko sivistyksessä, en ole tainnut nähdä Bambia.
Ja mulla on sellanen kutina että Leijonakunigas on jäänyt myös näkemättä..
Image and video hosting by TinyPic
Muilla oli hiukset kivasti tänään! Vähän on ikävä sivusiiliä..
Image and video hosting by TinyPic
vähänkö olis kiva

9 comments:

Anonymous said...

olet niin kovin kaunis nuori neito <3 ja rakastan tota takkia! muuuten, on suuuri virhe jos et oo nähny leijonakunningasta, se täytyy katsoa. varaa nenäliinoja ;)

Oili said...

Anonymous, aah kiitos :--) ehkä mun täytyy kattoa se...... :-D

hellin karoliina said...

voin sanoo että et oo menettäny mitää ku et oo nähny bambia etkä leijonakuningasta! oon vihannu niitä pienestä pitäen, paitsi leijonakuninkaas on iha hyvä musa :---D

Anonymous said...

luin ensin, että tossa kädessä luki "closer to the fridge", ai mitä? :'D

joo, mutta täytyy sanoa, että tykkään sun blogista, yksi ainoista, jota seuraan. :D

Oili said...

Karo, hah :---D

Anonymous, no kllä mä sitä jääkaappiakin lähentelen aika rankasti ;)))

oot ihana kiitos!

Sanni said...

ihanat ihanat ihanat ihanat ihanat ihanat ihanat, saanko vielä sanoa sen? ihanat ihanat ihanat ihanat hiukset : <

Oili said...

Lonely walker, kiitos potenssiin 11! :--)

L▲UR▲ said...

Kivat letit. :D

Leijonakingi kannattais kattoa, mutta Bambissa ei kyl tapahdu mitää jännää...
Mutta 1) Leijonakuninkaan soundtrack on hyvin mahtavan eeppinen 2) sen isä on cool 3) Scarin ääni on aina upea, kielestä riippumatta 4) TIMON & PUMBA<3

Oili said...

L▲UR▲, kiitos :-)

Ehkä mun täytyy tänään kattoa se! Katottiin timonia ja bumbaa aina pienenä<3
..mutta bambin mami kuolee =(