Wednesday, September 8

TICKTICKBOOM

Image and video hosting by TinyPic
Harvinaista, en ole ottanut lauantain jälkeen yhtään kuvaa. Kamalaa! Vois käydä nyt illalla kuvaamassa!
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on hurmaava mopsineiti! Niin hurmaava että oli laitettava tää kuva taustakuvaksi :-D
Image and video hosting by TinyPic
tuitui
Image and video hosting by TinyPic
Mä en oo hirvittävän hurmaava - kävin seitsemän tuntia koulussa ja oli niin karseeta että teki mieli lintsata puolet päivästä, hyh! Sitten lähdin kirjastoon veljen maastopyörällä, näytän uskomattoman tyhmältä ajaessani sillä :---------D se on suunniteltu sellaselle 190-senttiselle, ja mähän olen vaan kakskyt senttiä lyhyempi..

Ja sitten sain farkkulegginsseihin reijän. Hyvin menee

2 comments:

Jossitus said...

sun koiras takias mulla on kauhea mopsikuume taas! :D lapsena mun ehdoton ykkösrotu oli mopsi. ja nyt siit on tullu taas ykkönen kun oon kattonu sun mopsis kuvia. tuituitui ihana. <3 varsinkin toi eka kuva. aaw.

Oili said...

Jossitus, mopsit on ihania :--D tosin meidän dave on eka mopsi jonka olen tuntenut! Ne on ihania >:)