Sunday, August 1

No time for tears today

Jotenki minusta tuntuu että nyt olis mukava hetki postata, mutta mulla ei ole uusia kuvia yhtään(siis sellasta joka ei sisältäis harry pottteria tai mopsia).

Joten minä kirjoitan. Enemmän kun koko tämän blogin historian aikana :-D

Aivan hassua, että yhdentoista tunnin päästä olen tatuoitavana. Jännittää ja pelottaa. Tiedän että se tatuoija on ihan asiansa osaava kaveri, mutta silti jännittää ihan sikana. Tuntuu etten saa unta ko niin kovasti jännittää. Tuntuu erittäin jännitättävältä. (ehe ehe)

Nytkin tuntuu että mahanpohjassa liitelis perhosia(hetkinen, olenko rakastunut?). Hui. Tää on jännää, koska oon tietäny tän tatuointiasian jo toukokuusta asti, ja oon voinnu valimistautua henkisesti jo. Siis niinkuin olisin niin tehnyt, tajusin asian vasta viimeviikolla. Viimeisimmät lävistykseni on päätetty päivän sisällä, medusan otto kello 4 aamulla ja septumin päätin otttaa noin tunnin säteellä :--D

Ensimmäinen tatuointini oli pyöreä tribaali, joka merkkaa mulle samaanaikaan karmaa sekä voimaa. Oikeasti, jos menisin näyttämään kuvaa jolleki joka tietäis mitä tribaalit merkkais, niin tää ei tarkoittas mitään.
Image and video hosting by TinyPic
(eh mikä kiva muokkaus lol)
Kävin ottamassa kuvan Tornion tatuointimessuilla/meettingissä. Käytiin sopimassa edellisenä päivänä, että tuun ottaan sen kuvan siihen ja siihen kellonaikaan ja blabla, niin eiköhän se tyyppi unohtanut, ja mun piti oottaa suhteellisen kauan. Veljeni otti samana päivänä tatuoinnin myös, ja se oli jo valmis ku mua päästiin edes hakkaamaan..
Image and video hosting by TinyPic
(päivä tatuoinnin ottamisen jälkeen, tosi söpöö)
..ja lisäksi musta tuntui että sillä tatuoialla oli krapula ja niinpäinpois.
Että menkää vaan rauhassa His Master's tattoon Penalle vaan kuvia tekemään!
No, minusta tän kuvan tekeminen sattui ihan helvetisti ja olin suunnillee itku kurkusssa ja byhyy elämä on hankalaa. No, onhan nää mun tatuoinnit just tossa selkärangan kohalla ♥

Toinen tatska, Viva la Vida ja kirsikankukka, oli mun rippilahja. Kyseisen tekstin (Eläköön elämä) halusin sen takia, koska olin päässyt äärimasennuksestani eroon, ja tunsin että tästä alkaa elämä. Ja ei, teksti ei tule Coldplay'ltä vaan Frida Kahlolta. Katoin dokumenttia Fridan elämästä, ja toi lause oli siinä sen(ja sen miehen) viimesessä taulussa. Mulla meni sellaset kylmänväreet, ja päätin haluavani tekstin iholleni. Kirsikankukka kuvaa elämän lyhyyttä ja haurautta.
Image and video hosting by TinyPic
Sama tatuoija, jolle menen huomenna(siis tänään!!111) on tehnyt tän tekstin. Joten suhteellisen luottavaisin mielin mennään!

Tähän uuteen tatuointiin tulee jotain isoja kivoja kukkia ja kolibri. Miksi kolibri kun pelkään lintuja? Koska Pocahontas! No ei.
Curious Case of Benjamin Buttonissa on se hinauslaivan kapteeni Mike. Sillon ku ne on siellä jossain se alkaa vauhkoomaan Kolibreista ja siitä miten nopeasti niitten sydän ja siivet lyö. Sen vanhemmat halus siitä hinauskapteenin, kun se itse halusi olla tatuoija. Ja sit se sano että kun se kuolee, sen käsivarsi pitää lähettää sen isälle..
Eli longstory short, kolibri merkkaa mulle sitä, ettei pidä ajatella mitä muut ajattelee susta.
ja kukkia siks et ne on kivoja. ja ne kuvasta kaunetta. Ja must tuntuu et oon oikeen puhjennu kukkaan.


Ai että ku helpotti. Ei enään jännitä niin paljon! Täähän on ku terapiaa!
Joo, tää taitaa jäädä ainooksi kirjotuspuuskaks hetkeen :---)

4 comments:

Eve said...

Ihania tatuointeja :) Mulle teki tän koristuksen His Master's Tattoon Kimmo, joka oli yllättävän mukava heppu.

Uskallatko antaa tämän viimeisimmän tatuoijan nimeä? Jos itsekki kävisin sielä :P

Oili said...

Eve, hih kiitos! sama kaveri teki mun veljelle tatskan!

Ja tatuoija on Jari Partanenm rovaniemen tuccabajassa on sen liike :-)

Anonymous said...

tosi kiva olitämä postaus :) koska oon itekkin ottamassa syksyllä/alkutalvest tatuointia :)

Oili said...

Anonymous, hih onnea sulle tatuointiin! :-----)