Friday, July 30

Honey, did you get laid?

Image and video hosting by TinyPic
Eilen sain idean aamulla yhdeltä että alampa meikkaamaan. Sitten kun olin kuvannut omaa pärstääni tarpeeksi kauan, huomasin että kello on puol neljä! Hupsista
Image and video hosting by TinyPic
Ensin meinasin laittaa hopeaa glitteriä, kunnes tajusin ettei mulla ole sellaista.
THIS TIME WE'LL CREATE SOMETHING GOLDEN!
Image and video hosting by TinyPic
Tulipa äärimmäisen itserakas olo tätä kuvaa kattoessa, "OOMPAS MÄ KAUNIS<3"
Image and video hosting by TinyPic
Suoristin eilen hiukset pitkästä aikaa ja oi, miten silkkisiltä ne tuntuivat! Oon menny mukavalla pörröpeikkotukalla
Image and video hosting by TinyPic
Tää on mun ultamagee studio
Image and video hosting by TinyPic
Onko normaalia että mun mielestä näytän ihan hevoselta?
Normaalius on yliarvostettua.
Image and video hosting by TinyPic
Eilinen ilta(yö) meni Chatroulettailessa aamuseitsemään :---D Puhuin yhen tamperelaisen pojan kanssa urheilusta! Musta on aika hassua että vaikka valehtelen olevani vanhempi porukka sanoo mua silti nuoreksi =(
Image and video hosting by TinyPic
Ootteko huomannu että Harry Potterissa on kaksi Frank-nimistä heppua! Longbottom joka on Pyhässä Mungossa ja se toinen Frank delas Liekehtivän pikarin alussa! Todella asiaankuuluva fakta
Image and video hosting by TinyPic
Heräsin tänään tossa neljän pintaan enkä vieläkään oo oikein lähteny käyntiin. Juon tässä viidentoistalitran kokoista teekuppia omnom

Nyt kuuntelen Pintandwefall'ia ja voisin tässä tehdäkkin jotain esim. kattoa Queer as Folkkia

2 comments:

Mari said...

Tuo meikki on kyllä siisti! Mulla tulee siitä mieleen Lady gaga!

Oili said...

M, hih kiitti! :-)