Saturday, April 24

Mä oon Invisible Man

No voi apua pupuset, mnä en yhtään ole huomannut että olen viimeksi keskiviikkona postaillut!
Image and video hosting by TinyPic
Eilen yritin kamppailla noin tunnin koneen kanssa mut tää ei suostunu yhteistyöhöhön, joten menin lukemaan maailman ällöintä kirjaa ja melkein menetin yöunet.
hyi.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
mun poseeraustaidot on aamuisin aika alkeelliset ja mun tukka on likainen ja kaipaa värjäystä.
Image and video hosting by TinyPic
Aion maanantaina kello yhdeksän ostaa lippuni Lady Gagan keikalle. Menen vaikka yksin !!! Oikeasti on päästävä. Permannolle. _PAKKO_

videodokumentti alkaa
[varmaa inhootte näitä mun videoita >:))))))]


Oikeasti, olen ihan tälläinen =(

PEEÄS. Chatrouletesta vielä sen verran, että tapasin siellä tänään ihan huippityypin! Puhuttiin aika jänniä juttuja. Ei niin jänniä ko en yhen saksalaisen kanssa, mutta aika jänniä. Se sano et mulla on ihan mahtava aksentti.. Ja sit ku sanoin et mul on vaa kaks kaveria(no mul on!) niin se sano et jos tulisin sinne, niin kaikki ois ihan all-over-me ihan vaan pelkästään aksenttini takia. :--)

Hyvää viikonloppua <3

3 comments:

L▲UR▲ said...

Suomalaisaksentti on kyl tyylikäs. :-D

Sanni said...

ootpas ihana nuis videois=DD

Oili said...

L▲UR▲, erittäin :--------)

Lonely walker, haha thanks!