Wednesday, April 21

Christian Dior and haute couture. It doesn't look good when your dead on the floor.

Image and video hosting by TinyPic
Moooi. Siis mun on oikeasti pitäny postata jo kahtena edellisenä päivänä, mutta oon keksiny aina vähä parempaa tekemistä..
Image and video hosting by TinyPic
Mun huoneeseen paistaa kivasti aurinko, ja eilen soittelin pitkästä aikaa kitaraa! Tuli myös viritettyä ne molemmat.
Image and video hosting by TinyPic
Okei, tää pikkunen on oikeasti syy mun toimettomuuteen.. Chatroulette on ehkä addiktioivin! Vuosi sitten mun superkulutuksessa oli Omegle. Mutta Chatroulettessa on parasta se, että näkee toisen naaman heti ja sit näkee reaktiot :-)
Tosin olen nähnyt aika monta pippeliä. hyi.
Image and video hosting by TinyPic
Ostin kukkamekon. Siis ihan oikeasti. Kukkamekon. Se on ihku.
Image and video hosting by TinyPic
Tiedän että tulen katumaan tätä, mutta mua ärsyttää ko meil ei oo läksyjä! Tiedän että saan niitä ihanan paljon lukiossa! Tänään katottiin ne kurssijutut ja olin ihan pihalla. No yhyy en saa mun viittä uskonnonkurssia!!
Nyt vituttaa, en edes muista mikä se vitoskurssi oli. Kai joku mielenkiintone ko oon sen valinnu.

Nyt kehittävämpää toimintaa! CHATROULETTEEN ->

6 comments:

Anonymous said...

Omeglessaki on nykyää videot :):)

L▲UR▲ said...

Kerran, kun yks pervo kyseli kuvaa omeglessa, googletin maailman vanhimman miesstripparin ja linkitin sille. ::D

Anonymous said...

Hejsan, kiinnostaisko sua pienimuotoinen haastattelu koulutehtävääni varten? Aiheena on erilainen nuori ja haluutko olla yks niistä jota haastattelen? Voitko laittaa sähköpostiosoitetta esille jos haluat et lähetän lisätietoi ja kysymykset? :)

Oili said...

Anonymous, tiedän, mutta mulla ei ainakaan toimi se kunnolla! =(

L▲UR▲, hyi soot kamala :-----D

Anonymous, Oi voi juu! Laita mailia:
manzikka_kiizzeli@hormail.com !

em said...

Tuu pois jo sieltä Chatroulettesta,ikävä!

Oili said...

em, hihi oot ihana!