Thursday, June 18

i feel cranky and pubescent today,and i don't know why!urgh!!

Tänään on kyllä niin PAHA päivä että. Tekis mieli vaan nukkua. Ja en tiedä yhtään että miksi. Mullon vielä laglag.kävin illalla pyöräilemässä. Ja siis kello oli kymmenen, ja AURINKO paistoi! Mä tykkään mun pyörästä ihan simona vaikka se pitää aivan ihmeellistä ääntä. Se narisee.
Vedin n. seittämän kilometrin lenkin. Ehkä. Emmätiä.
Luvluv

ah tykkään tästä paitsi näytän hirveän isolta(niinkuin en olisi lol).
Mun rippimekko edelleen. Siinä on siis tollanen patellavyöjuttu kans. Sen saa irti.
Musta tuntuu nyt tältä. Mulla on niin wizard-angst ku vaan voi olla. Ja kattokaa mun juurikasvua. hyi.

2 comments:

ediots said...

Wau, tuo rippimekko on aivan ihana! Olisinpa itekki älynny silloin ostaa jotaki noin hienoa : D

Mari

Oili said...

ediots, olis mullaki varmaa ollu joku epäihana mekko jollen olis löytäny tota briteistä bohaha. :-)