Wednesday, June 17

Elossa!

Heimursut! Olin siis Torquayssä, englannissa kahen viikon kielikurssilla. Nyt oon todella väsynyt. Ei sillä, oon ollu koko kaksviikkosen. Siellä oli NIIN paljon tekemistä ja saatiin juosta pää kolmantena jalkana menossa.Meidäm ikkunasta näkyi tälläistä. Ihan semi-sweet.
Meijä perhe oli kiva, ja se isä oli iha hulluna lumeen. :---D

Tämä meidän koulu. Ja kyllä lapset, sinne mennään opiskelemaan!
Olin keskiryhmässä. hehe


käytii tollases ihme pienoismallikylähommassa. outo.
käytii eläintarhassa ja siel kuljeskeli tolleen RIIKINKUKKOI vapaana! :---D
Ja sit käytii toisessaki ja siel oli PINGVIINEIJasitten meillä oli photchanllenge. Elisiis annettii kymmenene aihetta ja sit otettii kuvia niistä.
Tää on baywatch ^

How can we all fit here? O____O
Tämän kuvan aikana tossa puistossa olin joku jengi ja ne huuteli meille mitä sattuu.
Nojaa hauskaa oli!

Käytiin laivalla brixhamissa ja paluumatkalla laulettiin koko matka. :--D
Muilla ei vissii ollu niin kivaa ku meillä.

Tämä on minun rippimekko. Näytän laatikolta
Mut yritettiin iskeä tänä samaisena iltana krörlhöhöm. Kyseinen mies haisi ihan hirveelle ja haukuttiin sitä koko bussimatkan ajan. Sit ku loikin sieltä pois ni se huutaa perään et "CALL ME SOMETIME, WE CAN HAVE NIGTH TOGETHER!" taijotain. :---D
Ei hemmetti, nauroin niin paljon!

LONTOOOO


MADAME TUSSADAUS WHATEVAAmyamyamyamy ♥




Meikä om se tuorein Bond-tyttö. :-)
Väsynyt matkalainen kuittaa. Tiivistettynä: Huippua oli, mutta rankkaa!
Ostoksista sitten huomenna taijoskus, PÄÄ KAIPAA UNTA

Np: Green Day- Give me Novacaine

4 comments:

ainoelina said...

ÄÄÄ HUIPPUAA ! Olen niin kateellinen,tai no en kateellinen,pääsenhän ite vuodeksi kokonaiseksi jenkkeihin,mutta ää kauhea hinku nyt lähteä ite! Kiitos vain! Ei mutta ihania kuvia ja oh kiva rippimekko!

HHaha ihana örmy joka yritti iskeä <3

Oili said...

ainoelina, ha oli kyllä huippua!
kiitos ja nyt olen kateellinen vaihtoVUODESTASI

K said...

Vitsi katoin, että tossa oli amy oikeesti :D

Oili said...

Kinja, no mää katoin alussa kans et ne herää kumminki henkiin!