Friday, May 29

If I could play guitar, then i'll play it, but I can't so i'll just sing,just sing

Haa ne kevätjuhlat oli tänää! Spiikattii Hannan kanssa koko juhla. :--)
Mua jännitti aluksi semipaljon, koska meillä oli hirveet alkuvaikeudet mm. kitara otti häiriöö, basso ei kuulunu, laulu ei kuulunu, YMS KIVAA.
mutta sitten ne voitettiin ja sitten meni kai iha hyvin! olen itte iha tyytyväinen. Siis niihin adhd:n lauluihi.

Ja sitten musiikin valinnaiset. :3 ne meni tosi hyvin! anteeksi olen itserakas.. mutta itse olin supertyytyväinen! Osaan luoda siirappitunnelman, omistin Zen Cafén Todella kauniin kaikille naisille lol. :-D Mutta porukka tuli kehumaan ja kiittelemään eli enhän mä kovin huono ollu!


Soitin muuten Triangelia Californicationissa. Kovienm jäbien soitin se triangeli. :--D

Kaikki kuvat on harjoituksista mut whatever. Kiittäkää Vilmaa kuvista!

Tämä saattaa olla viimeinen postaus ennen TORQUAYTÄ! Lähetään sinne siis maanantaiaamuna. Okei kyllä viikonloppuna tulee jäähyiväispostaus! jossei tule niin se on sitten Farewell for 2 weeks! Torquay calling!

Np; Lady Sovereign- Food Play

No comments: