Thursday, February 21

Do I need to fetch my shotgun?

Image and video hosting by TinyPic
Ojasta allikkoon, kävin tänään ajokokeessa. Oon ottanu lisäajotuntejakin kolme ja tuntu että pärjään - mutta eiköhän pompannu. Unohin sen saakelin ykkösen mutkassa ja sammu moottori niin että kihahti. Tässä vaiheessa jo tiesin munanneeni inssin ja loppuajo meniki ihan pipariksi. Tuntu että inssimiehellä meni hermo ku en tajunnu millään miten se halus mun peruuttavan autokoulun pihalle ja sit se jäi siihen ihan vinoon :D Tais olla itteltäki jo ihan veto pois ku kuitenki onnistuin peruuttamaan ihan hyvin kahen auton väliin(olikohan se maksanu niille autoille ku liikenteessäki oli ehkä kaks autoa)
Image and video hosting by TinyPic
No, onneks osaan käsitellä asioita stressaantuneena ja turhautuneena vaan itkemällä niin mun ajo-opettaja sai  kattella vartin ku nikottelin ja nyökkäilin. "Kyl se siitä" ja puristi olkapäästä :D

Mua on naurattanu ihan sikana sen jälkeen ku lakkasin itkemästä. Oikeasti mua alko naurattaan toi mun veljestä tehty maalaus ku se näyttää ihan joltain saamelaispukuiselta demonilapselta eikä yhtään mun veljeltä. EHEHE!! Naurattaa melkein yhtä paljon kuin silloin, kun kuulin ranskalaisen puhuvan suomea ranskalaisittain. Nyt mua alko naurattaaaaa taas :DD:
Image and video hosting by TinyPic
Mutta on elämässä tapahtunukki jottai. Viimeviikolla oli lukion loppuhuipentuma! Potkijaisisssa katottiin meidän upeaakin upeampi abivideo, joka ei oikeasti ollut hauska mutta nauratti niin että eyelinerit levis. Käytiin loppuillasta vielä ainoassa paikallisessa baarissa, sielläkin oltiin vaan vajaa vartti ennenku ranskalaiset alko tappeleen ja koko paikka meni kiinni :D Huippu eka baarikokemus!
 Image and video hosting by TinyPic
Penkkareita ei oltu oikein suunniteltu ja päätettiin sitten toimia tylsän vankilateeman mukaisesti. Rekalla ajelu oli hurjaa ! Ja kylmää! Vaikka oli neljä astetta pakkasta ! Ja karkit loppu heti! Ja että kylällä oli ehkä viisi ihmistä! Ja nyt loppu huutomerkkien käyttö! Jonkun takia mulla vielä oli se megafoni kokoajan kädessä johon huutelin juttuja kuten "Muistakaa pestä hampaat"
Image and video hosting by TinyPic
Naama ju8lmien kakkosten jäljiltä. Laittoivat vielä traumatisoivaan sokkeloon ja kahlaamaan umpihangessa !
Image and video hosting by TinyPic
Mekko jonka löysin kolmella eurolla kirppikseltä :3

Aamulla on jo parempi mieli ajokokeesta, virheistään oppii ja elämä jatkuu. Ei mun ajotaidot määritä mua VAIKKA ASUTAANKI TÄÄLLÄ PERÄLLÄ. Kyl se siitä.

2 comments:

Wilma said...

Voi ei toi autossa itkeminen on niin mun elämästä...mut kyllä se siitä vielä lohkeaa. Terv. 4 x teoriakoe, 2 x inssi!

Ja kuinka söpö mekko!jaiks

Oili said...

Wilma, kai se siitä :---D vähän vaaan alkaa jo turhauttaa