Wednesday, November 28

But baby you're not like the rest

Image and video hosting by TinyPic
Kävin tänään kirjottamassa elämäni huonoimman esseen ja ah.
Image and video hosting by TinyPic
Mun huulet on ollu jo pitkän aikaa ihan ruvella ja revin niitä huomaamatta auki =( Nyt alkaa jo tuntua ettei nää parane millään! ps. oho oranssi latva, ei se oikeesti näy noin paljon
Image and video hosting by TinyPic
Minttu oli kiva mutta kultakimallelakka armoton pettymys!
Image and video hosting by TinyPic
Jee anttilan alennuslaari jee! Ostin myös yhden vielä mutta annan sen joululahjaksi, koska joululahjat on super secret business. Jei noi on niin hyviä leffoja molemmat.
Image and video hosting by TinyPic
En tosin vieläkäään ole löytänyt Supernaturalin kolkkikautta, mutta ei se mitään, kun kutoskausi alkoi taas telkkarista!

Elän fiktiivisten hahmojen tunteiden siivillä ettei tarvi välittää omista.

2 comments:

Wilma said...

Mielikuvituselämä on paras elämä! Mä odotan tällä hetkellä eniten Doctor Whon jouluepisodii, sekä tietty maaliskuuta ja Game of Thronesia.

Toivotko ite mitään joululahjoja vai ootko vaan antaja? Mä lähden Lontooseen parin viikon päästä arvaa miksi.....Harry Potter Studio Tour(!!!!) !

Oili said...

Wilma, ÄÄÄ TOI POTTTER JUTTU mrrrrr niin kade !!

Oon hirveen huono keksimään mitään mitä haluaisin (mulla oli listalla vcaan kuumaliimapyssy mutta sitten niitä saikin täältä)! Puhutiinn kyllä äidin kanssa että tatuointia tai uutta tietokonetta tai jottai sellasta isoa ja tarpeellista. ÄÄ must ois vaan kiva saada leffoja ja sarjoja ja jotain hyvänhajusta kosteusvoidetta! :D