Thursday, September 6

I'D LOVE TO STAY AND PARTY BUT I GOTTA GO TO WORK

Image and video hosting by TinyPic
Hymyilen että kaikki huomaa että mun hampaassa on huulipunaa! Kiireessä pakkasin myös muukaani viisi huulipunaa, mutta onneksi unohdin eyelinerin..
Image and video hosting by TinyPic
Kävin viikonloppuna Ismon luona(mikä myöhäinen postaaja). Säät suosi taas. Ja seura oli mugvaa. Teki hyvää.Image and video hosting by TinyPicLainattiin myös ihan kökköjä leffoja. Mua ainaki väsytti niin paljon että nukahtelin välillä. :--D
Image and video hosting by TinyPic
Oon vaan yrittäny olla ahkera ja viettänyt paljon aikaa kirjojen kanssa. Vähän mua ärsyttää ku luen tota historia ykköstä ja siinä kirjassa on hirveen paljon kirjotusvirheitä. No okei pilkkuja lähinnä puuuttuu.
Image and video hosting by TinyPic
Opin tänään matikassa optimoimaan, kai se sitä oli? Meni hyvin siihen asti kunnes tein läksyt ja ne meni väärin
Image and video hosting by TinyPic
Maanantaitaivas!

Anteeksi tätä hitautta ja postauksien vähäyttä, mutta oikeesti oon käyny koneella tällä viikolla KAHDESTI! Täytyy nyt vähän priorisoida kun kaikki lähinnä kaatuu päälle

2 comments:

Anonymous said...

Kiva postaus! Olen kateellinen sulle, kun sulle käy huulipuna noin hyvin, itse näytän huulipunan kans lähinnä naurettavalta =D kivaa..

Ai niin, yks päivä yritin ettiä googlesta, että minkä näkönen on Nancy-kirjan kirjottaja Deborah Spungen niin googlehaku anto vaan kuvia Nancysta JA yhden kuvan sinusta! :D

T. Martsa

Oili said...

ehehe kiitos :D huulipuna on lähinnä vaan tottumuskysymys! ja tähän blogiin löytää iha ihme hauilla esim "justin bieberin poika" on ollut kovassa nousussa viimeaikoina.. :---D