Monday, August 27

paranoid parrot

Image and video hosting by TinyPic
Olin tänään tosi fab.
Image and video hosting by TinyPic
Rakastuin uudelleen. Oliko kukaan Born this Way ballissa? Mä olin Monsterballissa!
Image and video hosting by TinyPic
En oppinut erheistäni, vaan kävin taas suoraan leijonan suuhun.
Image and video hosting by TinyPic
Laitoin seinälle Opettaja Tietomiehen, että kaikki maailman tieto imeytyis mun päähän. En ole huomannut vaikutuksia vielä.
Image and video hosting by TinyPic
8.45 - 15.55 koulupäivän sivuvaikutuksia. ai kauhee huomenna samanlainen
Image and video hosting by TinyPic
Kävin kirjastossa. Oli aika viedä pois kaikki kiva ja vaihtaa vähän painavampaa asiaa. Okei, on mulla vielä Vihan Liekit(mmikä ihmeen käännös) ja Pilvilinna joka romahti. hehehe
Image and video hosting by TinyPic
Mitä sit saa stressata ku kirjotukset loppuu?

3 comments:

hellin karoliina said...

whii mä olin born this way ballis! ja sun tukka tossa vikassa kuvassa 8)

Oili said...

Karo, uu mama! oliko fantsua, tais olla! Kiitus! 8)

Anonymous said...

nätti plikka :))