Saturday, July 28

then he ran into my knife ten times

Image and video hosting by TinyPic
Sain jäätävän citynuhan Keminreissulta. Tai sitten jääkärinuhan tolta mun veljeltä.
Anyhow, ihan kauhee nuha. Ja yskä. Kuulostan ihan aasilta.
Image and video hosting by TinyPic
Kemissä mulle myös iski otsaan jäätävä fakta että koulu alkaa 16 päivän päästä ja HA HA HA HA paskat minä oo mitään lukenu! Mun piti lukea kaikki kesällä läpi, mut kuji ollakaan oon lukenu ehkä viisi kirjaa! Aion aloittaa teholuvun(<-- lukemisen? MIKS SUOMI ON IHANA MUT NIIN TYPERÄ KIELI)
Image and video hosting by TinyPic
Taidan kumminkin rypeä seuraavat kuusitoista päivää itsesäälissä ja motkottaa itselleni miten oon saanut taas kulutettua kaks kuukautta tekemättä mitään.

Mulla on ollu kolme ja puol päivää korvat tukossa..... =(

2 comments:

Unknown said...

miks sullon noin kauniit silmät!

Oili said...

CC, hihi kiitos! :--)