Wednesday, July 11

I will hold on hope

Image and video hosting by TinyPic
Eilen vaihdoin julistetta ihan vain huomatakseni että pidän vanhasta enemmän. Mulla on ollu se Watchmen-juliste niin kauan etten osaa olla ilman sitä!
Image and video hosting by TinyPic
Kirjahylly josta olen lukenut kaksi kirjaa.. =(
Image and video hosting by TinyPic
Huomasin myös eilen etten oo ostanu levyjä ikuisuuteen. Kasiluokalla oli armoton levyostovaihe, jokaselta reissulta palasin aina järjettömän levykasan kanssa....
Image and video hosting by TinyPic
you may be lonely, but youre not alone.
Image and video hosting by TinyPic
Nää mun unisiepparit ei taida ihan toimia kun näin unia tappajavauvoista(ne oli jotain polvenkorkusia mut silti niillä oli sellaset pyöreät vauvanaamat!!1) ja sen jälkeen vielä unia että koululaiset alko ampumaan mua konekivääreillä... Hei mut kerrain näin sellasta unta että halailin Ryan Goslingia!
Image and video hosting by TinyPic
Lemppariteemuki.
Image and video hosting by TinyPic
Kävin taas kirjastossa! Oon reippasti alottanut jo yhden. Nyt ku on tullu luettua Game of Thronesia, niin huomaan välilllä ajattelevani englanniksi ja se on vähän liian hämyä mulle.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mulla ei oo mitään hajua mitä haluaisin tehä tälle tukalle! Haluaisin tästä jotenki tasasemman ja ehkä jonku vaaleanruskean? Ärsyttää kun latvat ja juuri on suht vaaleet ja sit niskassa on sellasia järkkytummia oranssinruskeita laikkuja :--D

Nyt tiadan mennä kattoon vähän kauhuleffoi >:)

2 comments:

Anonymous said...

sulla. on. täydelliset. kulmakarvat. <3
ootko nyppiny ne tohon muotoon vai HÄ?

Oili said...

Anonymous, heheh kiitos :--D joo oon nyppiny ne NOIN jotenki mutta enemmän vaikujttaa että miten ne piirtää(okei en osaa selitää mutta JOO!)