Saturday, June 30

The kids are not safe in the metro

Image and video hosting by TinyPic
Ne päivät kun meinaa ettei meikkaa mut jotenki eyeliner alkaa ahdistelemaan kello kolme yöllä. Good.
Image and video hosting by TinyPic
Lakkasin synnet neonvihreellä cracked-lakalla, mutta nyt muutamaa päivää myöhemmin siitä on tullu ihan tummanvihreetä?
Image and video hosting by TinyPic
Katoin vähän Doctor Whota ja vähän itketti koska Rose Tyler.
Image and video hosting by TinyPic
Tein(ja söin!) sushia ekaa kertaa elämässäni! Tykkäsin. Me gusta.
Image and video hosting by TinyPic
Riehaannuin mustekynän kanssa ja loppujen lopuksi sitten hukkasin sen. Ja se oli mun ainoa hyvä kynä..
Image and video hosting by TinyPic
Uusi iPhone tuli lätäkköäccidentin jälkeen. Outoo käyttää ku mulla oli kolme viikkoo sellanen nokian rahnus.
Image and video hosting by TinyPic
Näytän hevoselta mutta thats oki. Anteex ku oon sekava mut nukuin viimeyönä ehkä kaks tuntia. :----D


Ihanaa Pride-viikkoa ja pride-kuukauttta ja pride-elämää! Mun piti viettää personal-pridea mut sitten huomasin että olen väsynyt lahnus, joten vietän nyt pridea katsomalla hieman Queer as Folkkia(UK versio on niin paljon parempi! Miten oon ees voinu kattoo sitä US versioo melkein kolme kautta huhheijjakkaa)

12 comments:

Wilma said...

Olin just laittamassa konetta kiinni kun bloglovin tiedotti että Oili on taas päivittänyt. Ja syy miksi taistelen pitääkseni silmäni auki vielä hetken on se että: sain juuri katsottua ekan seasonin Doctor Whota loppuun, kiitos sinun! Mä en vielä ole täysin myyty, mutta en voi kuin luottaa sun sanaan koska tykkäät kaikesta muustakin erinomaisesta.

Toivottavasti et laita jatkossa mitään massiivisia spoilereita esim suoraan päivityksen otsikkoon, se olisi kurjaa....?

/end of unenpöpperölöperrys

Oili said...

Wilma, haha voi ihana että oon saanu aivoestyä sut kattoon doctor whoota :-----D aaa ihan huippua! mut se kyllä on aika nörtsä ohjelma... :D

Couture Noir said...

Ooh cute nails! So pretty :)

<3
www.couturenoir.co.uk

Anonymous said...

Ensin rahnus ja sit lahnus. Termirakkaus. <3



Tebe

Oili said...

Couture Noir, so cute and easy! thank you! :--)

Tebe, must on tullu vanha ku käytän jo liian samankaltaista termistöä.. =(

Anonymous said...

HOO. Mäkin katson Doctor Whota ja se jakso oli niin itkettävä ettei mitään rajaa. Itkin meikkini poskille. :D

Oili said...

Anonymous, HOOOOOOO SIELUNSISKO!!1 Tohtori on välillä niin julma etten kestä, mutta onneks huomenna alkaa kolmoskausi! >:)

Anonymous said...

Harmittaa kun jatkuu vasta ensi vuonna, mutta onneksi on youtube & fanfiction!

Oili said...

Anonymous, ai Doctor who? Se jatkuu ens lauantaina! >:)

Anonymous said...

Mitä! Miten! Missä! Millä kanavalla! :0

Anonymous said...

Eikun niin, seuraava kausi tulee! :DD Fuck yeah.

Oili said...

Anonymous, heheh BBC2(? en oo ihan varma ku seuaan vaan moffia twitterissä.. :--D) Doctor Who season 7 juu :-D suomen aalloista sitten ensikesänä hehehehehehe