Thursday, June 21

i need you but you dont need me

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Kävin Ipen ja Pepen luona. Pepe on maailman sulosin koira. Katottiin leffoja ja puhuttiin erinnäisistä asioista. Pitäiskö mun huolestua kun lomaa on mennyt 20 päivää ja tää tais olla mun ensimmäinen sosiaalinen kontakti.... Projekti yo on edistynyt, yksi kirja luettuna...... ja aika monta jäljellä. Olis varmaan pitäny tasapainottaa vähä järkevämmin :--D
Image and video hosting by TinyPic
Jatkan juhannusaatonaattoa näissä tunnelmissa. Mitä te meinaatte tehä juhannuksena? Mä oon yksin kotona. Ja luen. YOOOO.

2 comments:

Sunna said...

mieki luen. radiosta tuli palefacen miten historiaa luetaan ja sitte juontaja kiljaisi, että EIHÄN LOMALLA NYT HERRAJJUMALA MITÄÄN HISTORIAA LUETA, mutta kyl maar mä sitä luen.

Oili said...

Sunna, haha jepa täälläkin historian kirjat avattu! :--D