Thursday, May 3

Like fire and rage

Image and video hosting by TinyPic
Elämä on aika hassu juttu. Musta tuntuu että mun elämä vaan lipuu sormien välistä ja mä vaan seuraan perässä. Elän vaan ja palloilen, mutta elämässä olis niin paljon muutakin. Toki tääl pöndellä asuminen vaikuttaa elon tien mahdollisuuksinn, mut hei kamoon voisin mäki vähä ryhdistäytyä.
Image and video hosting by TinyPic
Nää pari seuraavaa vuotta tulee olemaan jännitäviä aikoja mun elämässä! Vertti lähtee kotoa ja jään yksin kotiin, mulla on yo-rumba, pitäis päättää oma uratulevaisuus - tai vain muuten vaan tulevaisuus. Jännittävää ja hurjaa, mutta silti niin ihanaa! EN oo vielä ihan varma mitä haluan, haluaisin jonnekkin ulkomaille vuodeksi tai pariksi töihin tai muuten vain. Ehkä järkevintä olis kouluttautua ja sitten vasta lähteä.
Image and video hosting by TinyPic
Musta olis siisiä lähteä Uuteen-Seelantiin tai Australiaan tai sitten Kanadaan tai Alaskaan. Tai sitten Irlantiin. Hahahaha kumminkin jonnekkin jossa puhutaan englantia ku en muuta taida. Oikeastaan sillä paikalla ei olisi niin paljoa edes väliä, haluaisin vaan pois täältä, pois kaikkien tuttujen luota, että pääsis alottamaan elämän ihan uudelta lehdeltä.
Image and video hosting by TinyPic
Ja oikeestaan en tiedä ees sitä mun urasuunnitelmaa. Musta olis kiva olla kampaaja/maskeeraaja, mutta mulla ei oo todellakaan tietoa että haluanko ja jaksanko tehä sitä loppuelämän. Toisaalta nykyään mua on alkanu hirveesti kiinnostaan historia ja musta olis ihan jepa olla tyyliin historianopettaja. Tai kuviksenopettaja. Tai joku myllerö.

Täytän seitsemän kuukauden päästä 18, ostin vaaleanpunaisen pörrökarhulakin. Vanha olo.

No comments: