Friday, May 25

Hometown glory

Mi sorry koska en jaksanut pyöräillä kauemmas ja otin nää joskus yheltätoista illalallalalalalala asun napapiirin pohjoispuolella joten ei täällä nyt hirveesi muuta nähtävää ookkaa
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jotta tästä meidän koulun suuruudesta sais vähän käsitystä, niin meillä on neljä luokkaa koko lukiossa......... ja kaikki tämänhetkiset lukiolaiset saadaan mahtumaan nätisti yhteen luokkaan..
Image and video hosting by TinyPic
Tässä kentällä (joka ei ees näy AHAH hyvä minä)) kävi ennen sirkus mutta ei käy enään. Näin kamelin tällä kohtaa kun olin nuori.
Image and video hosting by TinyPic
Paikka jossa päätin että musta tulee valokuvaaja. Olin silloinkin aika nuori.
Image and video hosting by TinyPic
Eksyin kerran kun lähdin tätä tietä pitkin.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Meitsin ala-aste joka oli ihku mut siel oli aina pimeetä ja ilmastointi ei toiminu. Katolta on hyvät näkymät!
Image and video hosting by TinyPic
Le city
Image and video hosting by TinyPic
Ja sit mun lempparipaikka <3 Kirjastossa on jotenki ihan hirveen hämmentävät rullahyllyt joiden väliin voi rusentua ja sit niillä on salahuone jonne ne on laittanu kaikki hyvät videot.

3 comments:

Jonna said...

Eiii mitä nostalgiaa tuli tosta sirkuspaikasta! En oo käyny Muoniossa sataan vuoteen. :c
ps. luin sun blogin varmaan melkein kokonaan läpi hihii! :---D

Emmi said...

Ihana Muonio <3 hei kuule, tää on aika outo kysymys mutta onko Muonion kirjastossa vielä vanhoja VHS-kasetteja? Ku muistan et olin pienenä kirjasttohurmu ja mun lempparikasetti oli.. JOKU. Muistan siitä vaan pätkiä mut en nimeä tai mitään muutakaan minkä avulla sitä voisi etsiä ni oon miettiny et kipasen joku kerta kesällä sinne ja tuun kattoo jos se löytyis tälleen 10 vuoden jälkeen =D Häiritsee niin paljon!

Oili said...

Jonna, aaa niimpä :---)

emmmm, itseasiassa siellä on niitä vanhoja videoita mitä muistan itekki kattoneeni! >:)