Sunday, April 1

Sisko älä luovuta vielä

Image and video hosting by TinyPic
En ymmärrä miten jotku uskaltaa jo ajaa skoottereilla, kun mä en meinaa pysyä omilla jaloillakaan pystyssä! Ja sitte ne ajelee niin että tän mamman sydän meinaa pettää!! Hyrr joku autokoulu.......
Image and video hosting by TinyPic
En ymmärrä myöskään että miks mun pää ei anna nukkua vaikka väsyttää. Viimeyönä sain nukuttua kuus tuntia... Ja näin unta et Samuel Larsen oli mun boyfriendi. Tai ainaki se oli tulossa tänne pääsiäisenä. Hämmennys.
Image and video hosting by TinyPic
Mulla on ensviikolla hankalimmat kokeet ja en mä oo jaksanu oikeesti niihin lukea. Oon päässy ehkä puoleenväliin psykologiasta ja kaikki menny ohi korvien. Aaa miksei tää voi olla jo ohi?!
Image and video hosting by TinyPic
Huhtikuu eikä tunnu yhtään huhtikuulta. Kävikö teillä virpojia? Meillä ei oo käyny moneen vuoteen. =====( Paitsi että täällä kaikki käy vasta ens sunnuntaina. Ku asutaan lapissa myö saadaan tehä mitä vaa
Image and video hosting by TinyPic
Tuli hirvee musikaalikutina ku katoin tänään Cabaretin. Ah. Onneks Glee jatkuu kohta!
Image and video hosting by TinyPic
miks toi mopsi kuorsaa

3 comments:

Sunna said...

kuorsaavat koirat tui tui <3

Unknown said...

aivan ihana blogi sulla :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

♥ leave-world.blogspot.com

Oili said...

Sunna, niimpä tuitui!

Derya, kiitos! :---)