Saturday, April 14

Helppo mutta tehokas jokapäiväinen silmämeikki-tuto

[Koitin olla reipas ja kirjoittaa kunnon otsikon.... mutta anygays mun suht yleinen silmämeikki tässä step-by-step!]
Image and video hosting by TinyPic
Ekaks pohjustetaan luomet ja sitten ihan perus vaaleaa/valkoista luomiväriä. Joskus käytän tässä vaiheessa oranssia joka luo kivan säväyksen perustyyliin!
Image and video hosting by TinyPic
Seuraavaksi vaaleammalla ruskealla luomivärrillä "muotoa" ja sitten päälle vaan vähän tummempaa päälle.
Image and video hosting by TinyPic
Seuraavaksi lyö päälle tummanruskeaa luomiväriä kevyesti joka suuntaan! Tykkään ite tehä tollaset "kissamaiset" luomivärit ja rajaukset koska koen että mun silmille sopii. Mulla on itellä aika matalat luomet, eli pitää muistaa sutia tota väriä ihan huoletta aika korkealle!
Image and video hosting by TinyPic
Tässä hienosti laitettuna sävyt jotka käytän. Paletti H&M:ltä ja ostettu viime kesänä. Hyvin tulee pigmenttiä siihen nähden että hintaa tolla oli ehkä 7 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Seuraavaksi ylärajaus nestemäisellä eyelinerillä. Atm mulla on joku Rimmelin eyeliner. Tää meikki toimii mun mielestä myös ilmas eyelineriä :--)
Image and video hosting by TinyPic
Ja viimeseks ripsaria paljon paljon!
Image and video hosting by TinyPic Lopuksa poskiin ja kulmakarvoihin vähän väriä ja valmis! Helppo ja nopsa! :--)

hi hi hiii kohta disney-iltaa viettämään! <3

4 comments:

sivustakatsoja said...

Mun blogissa on sulle tällanen "Liebester blog" -tunnustus :) http://difficultreflections.blogspot.com/2012/04/liebester-blog.html

Jenniemi said...

Mahtavat noi rajaukset! Harmi, että omiin silmiin ei tuollatteet oikein sovi :/

Oili said...

Ginia, ooo oot ihana, kiitos! :--) <3

Jenniemi, kiitti! :--)

Anonymous said...

Olen ollut myös katsomalla yksittäisten aivan kuten sen toisella www-sivulla.