Monday, April 23

Garden of bones

Image and video hosting by TinyPic
Näin eilen unta että joku seisoi mun ikkunan takana keltainen huomiotakki päällä. Sit aloin heitteleen sitä talouspaperirullilla ja sit mä heräsin ja se oli iha kamalaa.
Image and video hosting by TinyPic
Eilen siivosin taas. Tää mun huone näyttää tosi kivalta. En oo tosin tehny matikanläksyjä.
Image and video hosting by TinyPic
Huomenna on kolme tuntia musiikkia aamusta ja aletaan soittaan Somebody that I used to know'ia jeee jeeejeeeeeeee!!!
Image and video hosting by TinyPic
Päätin eilen raadella mun rakkaan Watchmen-julisteen ja ihan kirpaisi, mutta se näyttää ihan superkivalta noissa kehyksissä! Vertti lupas tuoda akkuporakoneen niin sais tän nyt seinälle asti!
Image and video hosting by TinyPic
Värjäsin latvat ja ne ovat aika vapukkaat! (Heini jos luet tätä niin moi vaan)

2 comments:

Anonymous said...

MYHHYHHYYYYYYYmyhhMYHHYHyhhyyyy! Te saatte soittaa mulle pitkän ja kaihoavan puhelun sitten!



TEBO

Oili said...

TEBO, SI SENORA!