Sunday, March 25

Run Daddy Run

Image and video hosting by TinyPic
Usein asetan tavoitteita viikonlopulle. Yleensä ne liittyy tekemättömiin koulujuttuihin. Ja yleensä ne jäävät ulottumattomiin. Kuten esim tänä viikonloppuna.
Image and video hosting by TinyPic
Viikonloppuun on kuulunut naurettavan isoja teekuppeja ja makoilua. Ja lukemista. Hei sain mä oikeasti tehtyä yhen englannin kirjoitusjutun johon mä luin yhen kirjan jota en tajunnut yhtään. Goddammn
Image and video hosting by TinyPic
Lainasin Milleniumit(miten onnekasta, mulla on se eka omana ja sit kirjastossa oli loput!) koska ruotsin koe on keskiviikkona. Eilen tosin tapasin únelmieni miehen, joka oli ruotsalainen.. HAJAJAJAJAAJA!!!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mun pitäis mennä kampaajalle tai jotain. Mulla on ollu ihan samanlainen tukka heinäkuusta asti... :--D Tykkään silti tästä väristä ihan sikkenä mut olis kiva saada jotain muutosta. Oikeesti mulla on tuolla sininen väripullo oottamassa. Haluun siniset latvat ko oon niin armoton hipsteri >:)
Image and video hosting by TinyPic
Pohdin eilen myös lävistysasioita ja mun mielest bridge ois kiva. Oon edelleenki katkera et mun geenit ei jakaantunu samal lailla ku Vertillä. Miks sillä on hymykuopat ja mul ei =(

Hehe mullon ollu tää blogi ylihuomenna 3 vuotta..

ps.kuunnelkaa tota Nälkäpelin soundtrackkiä! Ihan huippu! Haluuun niiiin nähdä ton leffan

3 comments:

DIRTBAG said...

Olet kyllä ihan super kaunis! Ja bridge - ei huono idea!

Anonymous said...

Oot kyllä supermahtava<3

Oili said...

DIRTBAG, kiitus! :3 siitä vaan jää taas aika mojova arpi.. katto nyt :--D

Anonymous, kiitos samoin! <3