Sunday, February 12

Whatever didn't kill me didn't make me stronger

Image and video hosting by TinyPic
Luin Hobittia ja koin tiedon iskun itsessäni. Kiva väriero noilla kirjoilla. Toi mun Sormusten ritarit on ihan kärsiny. Siitä lähtee sivuja suunnilleen irti ku sitä lukee..
Image and video hosting by TinyPic
iPhone tuli enkä osaa oikee käyttää sitä. Harjoitus tekee mestarin?
Image and video hosting by TinyPic
Olin Ipellä viikonlopun ja lauantaina käytiin lainaamassa leffoja. Ootin eniten tota Apinoiden Planettaa ja miten siinä kävikään - nukahdin kun se oli niin tylsä! Piiat oli mun mielestä ihan sikahyvä ja vollotin kokoajan..
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Hehehe Wanhat todellakin on ensviikon perjantaina ja huu!!! (Kenelläkään ei ole oikeutta valittaa et puhun wanhoista kokoajan, koska ne on sellanen once-in-a-lifetime-asia). Puku roikkuu tossa pussissa(joka näyttää aika epäilytävästi ruumispussilta..) ja en vielä oikeasti osaa kävellä mun korkkareilla, hahaha

Ed Shreenania ja tunnelmointia! <3

3 comments:

Anonymous said...

MITÄ, onko _sullakin_ iPhone? D: ja kuvaathan wanhapukus tänne, jookostakookosta, kun me kaikki ei päästä sitä näkeen? :c

Anonymous said...

Paljon kuvia wanhoista sitte! =)

Oili said...

Anonymous, no olin mä kyllä aika yllättyny ku äiti päätti ostaa mulle ton :--D

Anonymous, juuu! =)