Tuesday, December 13

ootko mies vai nainen

Image and video hosting by TinyPic

Aino haastoi minut blogissaan ja haasteen saadessaan siis kuuluu;

- Kiittää tunnustuksen antajaa
- Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
- Kertoa kahdeksan valitsemaani asiaa itsestäni

Oon vähän laiskamato enkä laita tätä eteenpäin ähähähähä!

1. En jaksa ottaa asioita niin älyömän vakavasti. En ikinä jaksa stressatakaan pahemmin mistään.

2. Haksahdun ihan älytömän helposti kaikkiin uusiin juttuihin. Taru Sormusten Herrasta innostus lä'hti vasta toissakesänä, ja mitenkäs siinä kävikään... :D oon kattonu TSH:t varmaan kymmenen kertaa tässä vuoden aikana..

3. Oon laiska ja se ärsyttääää. Jätän melkein kaiken yleensä aina viimetinkaan, enkä jaksa tehdä läksyjä ja argh!

4. Inhoan aina uusien tuotantokausien ja esim. kirjojen jatko-osien alottamista. Sain Torchwoodin kakkoskauden katottua kaks viikkoa sitten ja en oo vieläkään saanu aikaseks alotettua sitä kolmoskautta. En ymmärrä mikäs siinä on
Image and video hosting by TinyPic
5. Näen joskus karseita unia mun yöhammasraudoista ja siitä että joudun kulkemaan ne päässä julkisesti :D:D:DD Kuljin oikomishoidossa aika monta vuotta ja mulla oli jonkinlaiset raudat päässä varmaan viis vuotta hyhyhy. Joo nykyään inhottaa koko hammaslääkärillä käynti, mutta ainakin hammasrivi on suora!

6. Mulla on oikeasti aika vähän kavereita ja oon sellanen hiljanen ihminen. Mä oon aina tykänny olla yksin ja sellanen turha roikkuminen alkaa ärsyttääää.

7. Mulla on pakkomielle antaa ihan turhia lempinimiä. Sanon Harry Potteriaki Hartsa Potteriks ihan jostain syystä.. :D

8. Inhoan puhua omista henkilökohtaisista asioistani, koska jos alotan, saa kuulla mun lopun angstihistorian. Viimeks kuj vahinkovuodatin terkkarille, se ehdotti et menisin psykologille.. yeh no thanks

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha i feel your pain, mullakin on ihme tarve antaa lempinimimiä esim kaikelle. :-----D




tebbbbbopebbbo

Oili said...

öhöhö mulle on tarttunu toi tapa sulta D------:

Anonymous said...

Hahhahaa mä oon ku influenssa.
>:-------)