Monday, November 14

QMIKSII

Hahaha mun oma naama on viimeaikoina ollu niin kaunis et listaan muita ihmisiä

Top 10 miehet, En jaksa pahemmin järjestää okemo


Rupert Grint, siis AAAAH. Mun mielestä ihan järisyttävän hyvännäköinen ja ihanan symmpis. Niin lahjakas näyttelijä ja niin hurmaava en kestä


Eric Dane. Uhuhu ehkä kuumin tohtori ikuna. Ja si sillä on sellanen ääni e voisin vaan kuunnella ku se lukee puhelinluetteloa.

Robert Pattison nyt vaan on niiin komea ja ihana. Ehkä koska mä rakastan Cedrick Diggoryä megasti. On se silti aika symppis, kun se ei oo Edward Cullen.

Alan Rickman. HYNNGH HNNNGH! HGNGNGGHHH!!! Rakastan niin paljon. Heheh tää mun vanhamies-innostus alko jo joskus kutosella, mut sillon mulla oli tähtäimessä inkkaripääliköt....

Matt Smith on ihan jumalainen!!

Leonardo DiCaprio. Olin ennen ihan et lol joku Leo, mut sitte katoinki Total Ecpliksen(mikä taivutus..) ja sit olinki jo aivan myyty. Mun mielestä se on paremman näkönen vanhempana..
David Thewlis. Varmaan toi sen charmi piilee noissa ihanissa viiksissä. Mä rakastan viiksiä.

Max Adler. Ihana ihana ihana

Patrick Stump. Siis, MISSÄ VÄLISSÄ SIITÄ ON TULLUT VAAN KUUMEMPI JA KUUMEMPI?!? Haha oon rakastanu tätä ukkoo jo monta vuotta ja nyt bätämäm nyt se on taas tollanen kuumis

Matthew Lewis. Kuuma ja ihku ja sillen ihana.

JOnathan Groff. Tuo kiharapehko ja maailman seksikkäin ääni, hui

4 comments:

Anonymous said...

OIJOIJOI muistan ajan kun intiaanimiehet oli ihqiksiii! <33 VSI rock the world.


Tebbå

Oili said...

Tebbå, VSI on paras!!! <3

L▲UR▲ said...

AGSFAGSAGSFASA MATTHEW


Mitä Patrickille tapahtu. Woah.

Oili said...

L▲UR▲, ASHFJDK <3